初めてシューティングゲームを作ってみました。
色々と勉強しながら、試行錯誤などがあり、1年3ヶ月かかりました。
クラス的な記述方法、パーティクルの扱い方、三角関数など学びました。
ボムエネルギーを兼ねたエネルギー製のルールで、死ににくくなっています。
クリアするのは、そんなに難しくないと思います。
点数稼ぎをすると、難しくなっていく設計になっています。
是非、カウンターストップ(99990点)を目指してください。
点数やエネルギーに色々なギミックがあります。
プレイしながら、探り当ててください。
感想など書き込んでもらえたら、幸いです。
では、次のゲームを作りますw
I made a shooting game for the first time.
We learned how to write classically, how to handle particles, and trigonometric functions.
It's a rule made of energy that also serves as bomb energy, making it harder to die.
I think it's not that difficult to clear.
It is designed to become more difficult when you earn points.
Please aim for a counter stop (99990 points).
There are various gimmicks in scores and energy.
Find out while playing.
I would appreciate it if you could write your impressions.
Then, I will make the next game w.
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