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Cart #32807 | 2016-11-28 | Code ▽ | Embed ▽ | License: CC4-BY-NC-SA
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Cart #32560 | 2016-11-16 | Code ▽ | Embed ▽ | License: CC4-BY-NC-SA
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Here is my raycasting cartridge. I will do some tutorials to explain how it works.

You can use C to toggle textures and X to slide instead of walk.

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oil on the wall:

function move(nb)
 tmpx = p.x + (p.speed * cos(p.angle)) * nb
 if (grid[flr(p.y)][flr(tmpx)] == 0) p.x=tmpx
 tmpy = p.y + (p.speed * sin(p.angle)) * nb
 if (grid[flr(tmpy)][flr(p.x)] == 0) p.y=tmpy
end

Cart #32567 | 2016-11-16 | Code ▽ | Embed ▽ | No License


pretty cool indeed :o


Awesome - nice work!


J'aime beaucoup.... Chez-moi j'ai dû changer == 0 pour != 1 dans la function move_player ; je ne comprends pas pourquoi


Did you create the tutorial already?


@Woofer99

eh bien, c'est peut-être un bug dans votre version PICO-8, êtes-vous sur la dernière version ?



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